Hírek
2011. Július 30. 07:41, szombat |
Belföld
Forrás: OrientPress
A gyerekeknél nem okoz rákot a mobilozás?
Egy friss tanulmány szerint azoknál a gyerekeknél, akik használnak mobiltelefont, nem alakul ki gyakrabban daganatos betegség, mint azoknál, akik nem használják az eszközt.
Más szakértők azonban arra figyelmeztetnek, hogy részletesebb kutatásokra lesz szükség az eredmények megerősítéséhez.
Manapság a fiatalok és a gyerekek körében is egyre elterjedtebb a mobiltelefonok használata, ami miatt sok szülő és orvos is aggódik. A közelmúltban ugyanis bebizonyosodott, hogy felnőttek esetében a készülék emelheti az agydaganat kialakulásának kockázatát - írja a Journal a National Cancer Institute.
A legfrissebb tanulmány, amelyben kifejezetten a mobilok gyerekekre gyakorolt hatását vizsgálták, azonban arra az eredményre jutott, hogy nincs ok az aggodalomra. A vizsgálatok szerint a kicsiknél a sugárzás nem segíti elő az agydaganat kifejlődését.
Külső szakértők azonban hozzátették, hogy a telefonok hosszú távú hatását a gyerekeken egyelőre nem tesztelték, így az eredmények egyelőre csak rövid távra érvényesek.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2026. Június 10. 15:00, szerda | Belföld
Elemzők: meglepetést hozott a májusi inflációs adat
Meglepetéssel fogadták az MTI-nek nyilatkozó elemzők az infláció májusi lefékeződését a várt gyorsulás helyett.
2026. Június 10. 14:00, szerda | Belföld
Karácsony Gergely: jelenlegi tudásunk szerint a Fővárosi Önkormányzat a jövő héten fizetésképtelenné fog válni
Jelenlegi tudásunk szerint a Fővárosi Önkormányzat a jövő héten fizetésképtelenné fog válni - mondta a főpolgármester egy szakmai fórumon, kedden Budapesten.
2026. Június 10. 09:00, szerda | Belföld
Magyar Péter: történelmi jelentőségű törvénycsomagot nyújtottak be az Országgyűlésnek
2026. Június 10. 06:55, szerda | Belföld
OGY - Benyújtotta a kormány az európai uniós források hazahozatalához szükséges törvényjavaslatot
Benyújtotta a kormány az európai uniós forrásokhoz való hozzáférés érdekében szükséges egyes törvények módosításáról szóló javaslatot kedden este.

