Hírek
2013. Április 21. 05:00, vasárnap |
Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Nagy ugrás előtt áll a digitális média
Nagy ugrás előtt áll a digitális média. Az Ernst & Young legfrissebb felmérése szerint az elkövetkező három évben duplájára emelkedhet a digitális média piaci részesedése. A könyvvizsgáló cég vezérigazgatója a Gazdasági Rádiónak elmondta, hogy iránykeresés jellemzi a szektor cégeit is, ezzel együtt a korábbi évek nyereségességi szintje a jövőben is fennmaradhat.
Havas István azt mondta, hogy a szektor továbbfejlesztésének kulcsa az elosztó hálózatok szélesítésében és az új típusú tartalomszolgáltatásban rejlik.Magának a digitális médiának a részaránya a teljes bevételen belül a jelenlegi 10-ről körülbelül 20 százalékra fog nőni. Hogy mi az ami amit következő iránynak látnak, arra Havas István azt mondta, elsősorban a disztribúciós platformokba való befektetés a másik pedig az új típusú tartalmak. A kérdés, hogy a felgyűlt pénzt hogyan tudják hasonló nyereségességgel újra befektetni,a célba juttatásnak gyakorlatilag minimálisak a költségei amikor már az infrastruktúra kiépült.